Vodice

7/11/2017



Dobra dan!
Piszę do Was jeszcze będąc myślami w Chorwacji, gdzie spędziłam ostatni tydzień. Sam wyjazd był bardzo spontaniczny i dowiedziałam się o nim właściwie 6 dni przed tym, jak siedziałam już w aucie jadąc po przygodę. Po prostu spakowaliśmy walizki i wyjechaliśmy żegnając deszczową Polskę.


W Chorwacji byłam już trzeci raz i trzeci raz się w niej zakochałam. To taki kraj, w którym można być po kilka razy, i zawsze jest mnóstwo rzeczy do zobaczenia. Już tęsknię za tym ciepłym klimatem, kąpielami w Adriatyku i pysznym jedzeniem. Co tu dużo mówić, po prostu uwielbiam być za granicą i poznawać nowe kraje.
Opalona (spalona) i szczęśliwa zapraszam Was na pierwszą fotorelację z Vodic, czyli miesta, gdzie się zatrzymaliśmy i mieszkaliśmy przez cały nasz pobyt.


Przywiozłam ze sobą mnóstwo wspomnień i jeszcze więcej zdjęć, które są dla mnie najlepszą pamiątką. Odpoczęłam na plaży, zwiedziłam kilka miast i trochę poduczyłam się chorwackiego- języka, w którym chcę w przyszłym roku mówić bardziej płynnie, żeby móc dogadać się z tamtejszymi ludźmi. Oczywiście, w Chorwacji można mówić po angielsku, ale o wiele bardziej robi wrażenie rozmawianie z innymi w ich ojczystym języku, prawda?


Na dzisiaj to chyba koniec, nie wiem, co jeszcze dodać od siebie, bo chyba nudne byłoby pisanie cały czas, jaka to Chorwacja jest piękna i wspaniała prawda? W planach mam jeszcze dwa posty z tego kraju, więc czekajcie!
 Trzymajcie się
Julss




You Might Also Like

24 komentarze

  1. Świetnie, ze wyjazd się udał i bardzo fajna fotorelacja
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałaś się świetnie bawić:) Ślicznie wyglądasz!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się taki wyjazd, to nie pierwsza tak pozytywna opinia o Chorwacji :) Może w przyszłym roku. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że wypoczęłaś. Ja niestety na swój następny wyjazd za granicę muszę poczekać do ferii. :(

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja uwielbiam Chorwację ;) Byłam tam 2 razy :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  6. Chorwacja jest fajna kraina:) Podoba mi sie jeszcze Hiszpania i Malediwy:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja prezentuje się wspaniale. Piękne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym tak móc spakować się i po prostu wyjechać :) śliczne zdjęcia, fajnie że przygoda się udała :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy dobrze poznaje Zadar? Byłam tam w zeszłe wakacje, piękne miejsce. Uwielbiam Chorwację i jej mieszkańców. Ludzie są bardzo mili :)
    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to Vodice, aczkolwiek Zadar też jest piękny i kiedyś tam się wybiorę :)

      Usuń
  10. Ale fajne zdjęcia, świetny wyjazd :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz włosy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ani razu nie byłam w Chorwacji. Ale po zdjęciach widzę, że jest tam pięknie.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post and beautiful photos, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;);)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia, wyjazd musiał być świetny ;)
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia. Nigdy nie byłam w Chorwacji ale Twoje klimatyczne zdjęcia mnie do tego zachęciły. Chyba muszę poważnie pomyśleć o podróży tam. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chorwacja jest cudowna, byłam w tym roku i zamierzam wrócić <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna bluzeczka ! Ja w Chorwacji nie byłam ani raz choć bardzo chcę. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się zrealizować to marzenie :D

    Pozdrawiam,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chorwacja i Hiszpania..te dwa kraje chce odwiedzic, a co z tego wyjdzie to sie okaze:) Zazdroszcze wyjazdu( w pozytywny sposob)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chorwacja to mój ulubiony kraj już w nim byłam i mam nadzieję że jeszcze tak kiedyś pojadę mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że miałaś udany wyjazd <3 Śliczne zdjęcia!

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie tam jest!
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)