Co mnie zachwyca w Chorwacji?|Tribunj

7/29/2017

Dobra dan!
Dzisiaj kolejny post z mojej małej chorwackiej fotorelacji. Ciągle mam nadzieję, że dzięki tym zdjęciom uda mi się sprowadzić trochę słoneczka do Polski. Patrząc na kilka ostatnich dni, widocznie tych zdjęć jest o wiele za mało. Tak więc przedstawiam Wam Tribunj, czyli kolejne miasto, które powinno znaleźć się na Waszej liście miejsc do zobaczenia, a przy okazji pokazuję jeszcze kilka powodów, dlaczego tak kocham Chorwację (bo wcale nie chodzi tu tylko o piękne krajobrazy).
1. No dobrze, zacznę od tych pięknych krajobrazów, musicie mi to wybaczyć, ale spójrzcie tylko-nad tymi widokami nie sposób się nie rozpływać!
2. Klimat- wiem, że nie każdemu to pasuje, ale ja uwielbiam jak jest ciepło i słonecznie. Dla mnie lato w Polsce też mogłoby tak wyglądać.
3. Jedzenie. Na samo wspomnienie o ośmiornicach czy kalmarach ludzie się krzywią, ale ja bardzo lubię owoce morza i zawsze muszę się ich najeść, żeby starczyło mi do następnego razu.
4. Palmy. Jedno słowo i tyle wyjaśnia, haha. W Polsce nie mamy takich drzew, więc kiedy jestem w Chorwacji, to nie mogę się napatrzeć i najchętniej zamieszkałabym w jakimś lesie palmowym (o ile coś takiego w ogóle istnieje)
5. I na końcu- atmosfera: Ten kraj ma w sobie jakąś magię i zrozumie to każdy, kto w niej był.
Tribunj to małe miasteczko założone przez uciekinierów z okolicznych wiosek. Jest znane z najczystszej wody w całym Adriatyku (tego akurat nie miałam okazji sprawdzić, ale wierzę na słowo internetowym przewodnikom). Wiem za to, że zakochałam się w porcie i malutkim kościółku na górze, z której widać całe miasto. Trochę pozwiedzaliśmy, zjedliśmy obiad i lody, zrobiliśmy zdjęcia a potem wróciliśmy do domu.


Trzymajcie się!
Julss

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Jak tam pięknie! Ja nigdy nie smakowałam owoców morza, ale na sam widok robi mi się niedobrze, haha.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne miejsca!
    Pięknie wyglądasz :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Chorwacje! Za rok też jadę!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, aż z miłą chęcią chciałoby być się w tamtym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Piękne miejsce :)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo osób znam, które były w tym pięknym mieście. Może sama kiedyś się tam wybiorę, kiedy będę mogła.
    Zdjęcia cudowne *.*
    W Polsce (u mnie) ostatnio było 37 stopni *.*
    Buziaki :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat klimatu to ja im też zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely photos °₊·ˈ

    Wanna follow each other? lemme know :)
    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam w tym miasteczku, ale byłam w Puli. Chorwacja jest naprawdę przepiękna bardzo bym chciała do niej wrócić. Piękne zdjęcia i świetny blog, zostaję na dłużej :)).
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę wspaniały kraj, a jaki piękny :D
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zawsze wybieram się tam gdzie na horyzoncie pojawiają się palmy ;)
    Zapraszam LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał! Dziękuję za wszystkie komentarze, zostaw link do bloga a na pewno zerknę :)